لاستیک خودرو دارای قابلیت تعویض می باشد چون بر اثر گذر زمان و عوامل دیگری دچار فرسایش می شوند. بنابراین بر مبنای مدل اتومبیل می توانید لاستیک مورد نیاز خود را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که لاستیک خودرو را بایستی هر چند کیلومتر مصرفی که دارید با تایر نو تعویض نمائید. به منظور پر قدرت تر نمودن خودرو می توانید با تعویض لاستیک های خودرو به این خواسته دست پیدا کنید. این در حالی است که فرمان پذیری خودرو نیز تحت تأثیر قرار گرفته می شود. اگر به دنبال خرید انواع لاستیک با برند معتبر هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک و مشورت نمودن با کارشناسان فروش مجرب، بهترین محصول خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید لاستیک با شاخص های استاندارد.

صاحبان خودرو پس از بررسی وضعیت ظاهری لاستیک های خودرو و میزان مصرف آن می توانند نسبت به مدل تایر تصمیم بگیرند. البته شرایط محیطی و همچنین وضعیت جاده ای که قصد رانندگی بر روی آن را دارید، عواملی هستند که به طور مستقیم بر روی انتخاب شما تأثیر می گذارد. بدین ترتیب راحت تر می توانید لاستیک استاندارد برای اتومبیل خود خریداری نمائید. اصل بودن تایر از جمله عواملی است که بر روی میزان کیفیت لاستیک تأثیر می گذارد و به همین دلیل همواره به رانندگان توصیه می شود که به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمایند.

در برخی از مواقع، تنها با نگاه کردن بر روی لاستیک می توان به زمان تعویض لاستیک خودرو پی برد. سایش لایۀ خارجی تایر و عمر لاستیک از مواردی هستند که باعث کاهش کیفیت تایر می گردد و بدین ترتیب مبتنی بر مدل خودرو، می توانید نسبت به تعویض لاستیک های خودرو تصمیم بگیرید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین تایر را انتخاب نموده و با قیمت خرید لاستیک هانکوک و سایر برند ها را انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()