اسید سیتریک از جمله مواد شیمیایی است که از قدرت اسیدی ضعیف برخوردار می باشد. در طبیعت به وفور مشاهده می شود و از زمانی که توسط انسان کشف شد، تحولی بزرگ در برخی از صنایع بوجود آمد چون اسید سیتریک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. بدین ترتیب تولید کنندگان مواد شیمیایی در  لیست محصولات خود توانسته اند موفق به تولید و   فروش اسید سیتریک گردند.

نوعی اسید آلی است که به صورت خوراکی در بازار یافت می شود و به صورت طبیعی در بافت میوه ها و سبزیجات مشاهده می گردد. فروشگاه دیجی شیمی به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش مواد شیمیایی توانسته اند، امکان خرید آب مقطر ، اسید سیتریک، نیتریک اسید، بوراکس و ... را در بسته بندی های استاندارد برای عموم مشتریان در صنایع مختلف فراهم آورند.

خرید اسید سیتریک برای صنایع دارویی  

از مهمترین ویژگی های اسید سیتریک می توان به خاصیت میکروب کشی و باکتری کشی آن اشاره نمود. به همین دلیل کاربرد مادۀ اسید سیتریک را می توانید در امور بهداشتی مشاهده نمائید. در واقع به منظور تولید انواع سفید کننده برای از بین بردن لکه های ناشی از زنگ زدگی، صابون، سختی آب و آهک و غیره توانسته اند از مزایای سیتریک اسید استفاده نمایند و با ظرفیت بالا فروش این نوع ماده انجام می پذیرد. از دیگر محصولات این مجموعه آب مقطر است.

از دیگر مصارف اسید سیتریک می توان در امور صنایع دارویی اشاره کرد. با توجه به اینکه به طور طبیعی می توان در ماهیت و ساختار اصلی میوه جات و سبزیجات مشاهده نمود، بدین ترتیب به کارگیری این نوع اسید را بدون هیچ گونه مشکل بهداشتی در صنعت تولید مواد دارویی مشاهده کرد. در فرآیند برخی از مکمل های معدنی همچون منیزیم و کلسیم می توان درصدی از اسید سیتریک را ملاحظه نمود که عاملی مؤثر در فرآیند جذب مواد محسوب می گردد.

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()