قطعات بیل مکانیکی كوماتسو اجزای اصلی و فرعی ماشین را تشکیل می دهند که به منظور عملکرد خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. لینک بیل مکانیکی به عنوان زنجیری است که در نبود لاستیک به حرکت کردن بیل کمک می کند. این در حالی است که شاسی باعث اتصال لینک های بیل به قسمت زیربندی می گردد. در این صورت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در چگونگی عملکرد ماشین تأثیرگذار می باشد و آسیب دیدگی برای کوچکترین قطعه، می تواند مشکل بوجود آورد. به همین دلیل جهت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس گرفته و پس از اطمینان از موجودیت آن، می توانید سفارش دهید.

سفارش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

یوک زنجیر به عنوان یکی از قطعات اصلی در عملکرد بیل محسوب می گردد که به این ماشین اجازۀ حرکت می دهد. در واقع به عنوان زنجیر دوچرخه عمل می کنند چون دارای یک سری پیوندهای انعطاف پذیر می باشد. حتی افتادن پیچ و مهره های زیربندی، ممکن است حین استفاده از بیل، فشار مضاعف به برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در قسمت زیربندی وارد گردد. در این صورت عملکرد بیل با مشکل رو به رو شود و دیگر قطعات متصل را دچار آسیب نماید.

در صورت ایجاد نقص فنی و کاهش عملکرد قسمت های مختلف بیل، می توانید به واسطۀ کوماتسو پارت، با اطمینان خاطر انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را خریداری نمائید. بدین ترتیب به سهولت می توانید لوازم یدکی اورجینال را جایگزین قطعات آسیب دیده نمائید و در نتیجه به راحتی عملکرد بیل را می توانید به حالت اولیۀ خود باز گردانید. بیل به عنوان یکی از ماشین آلات اصلی در عملیات ساختمان سازی به کار برده می شود و به همین دلیل سالم بودن بیل بر روی سرعت عمل اجرای آن تأثیر می گذارد. در صورت لزوم به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید با واحد فروش شرکت کوماتسو پارت تماس گرفته و قطعات مورد نظر را استعلام نمائید.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()