اسید سیتریک به طور طبیعی از برخی از میوه جات همچون انواع مرکبات، آناناس، تمشک، گیلاس و ... مشاهده می شود. این ماده به دلیل خواص فراوانی که دارد، از سوی محققین کشف شد و به مرور زمان توانستند آن را فرآوری نموده و به صورت مصنوعی نیز اقدام به تولید اسید سیتریک نمایند. در واقع اسید سیتریک نوعی اسید ضعیف است که خواص گوناگون آن باعث گردیده در صنایع مختلف از مزایای آن بهره گرفته شود. در ادامۀ مقاله به اهمیت  خرید اسید سیتریک و بیشترین مصارف آن اشاره می کنیم. فروشگاه کیمیا تهران اسید به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ فروش مواد شیمیایی مانند سود مایع ، توانسته اند امکان خرید اسید سیتریک را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورند.

خرید اسید سیتریک و مزایا آن

به طور طبیعی سیتریک اسید دارای مزۀ ترش است چون ماهیت اسیدی دارد و بدین وسیله از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. بنابراین از مزایای اسید سیتریک در فرآیند تولید مواد شوینده و بهداشتی استفاده می شود. حضور اسید سیتریک را می توان در صنایع مواد غذایی نیز مشاهده نمود چون یک مادۀ مناسب، به عنوان نگهدارنده و تنظیم کننده PH به کار برده می شود. همواره شاهد گسترش کاربرد اسید سیتریک در صنایع مختلف هستیم.

با استفاده از سیتریک اسید می توان مانع از رشد و فعالیت عوامل میکروبی و باکتریایی شد. به همین دلیل در صنایع بهداشتی، دارویی، مواد غذایی و کشاورزی به کار برده می شود. به طور کلی اسید سیتریک، بر خلاف تصوری که برخی از افراد دارند، برای بدن دارای خواص بی شماری است و در سلامت انسان نقش بسزایی دارد. بنابراین همواره شاهد کاربرد اسید سیتریک در صنایع مختلف هستیم و تأمین این ماده نقش بسزایی در عملکرد سیستم های مختلف دارد. جهت سفارش خرید سود مایع  و اسید سیتریک به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی کیمیا تهران اسید مراجعه نمائید.

 

کیمیا تهران اسید

خیابان مطهری-روبروی میرعماد- پلاک۲۶۲-طبقه اول- واحد ۱شرقی

Phone:02188308030

Mobile: 09128708457

Email: info@tehranacid.ir

Web: Tehranacid.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()