پوکه معدنی یکی دیگر از انواع سنگی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. پروسۀ تولید پوکه معدنی به نحوی است که موجب تمایز آن با سایر سنگ های طبیعی می شود. با توجه به اینکه در سطح کشور، دارای معادن آتشفشان فراوانی هستیم، در سطح بازار شاهد فروش پوکه معدنی در کیفیت های متفاوت می باشیم. این نوع سنگ متشکل از مواد سیلکان است و از ساختار تو خالی برخوردار می باشد. بدین ترتیب کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. مجموعه هایی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند، همواره متقاضی خرید پوکه معدنی در تهران می باشند که می توانند از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی تأمین نمایند.

مزیت خرید پوکه معدنی

از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی می توان به دوام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی و دمای بالا اشاره نمود. از مشخصه های پوکه معدنی می توان به این اشاره نمود که به هیچ عنوان با مواد و مصالح شیمیایی دیگری ترکیب نمی شود ولی بایستی به این اشاره نمود که پوکه های صنعتی دارای این خاصیت نمی باشد و در مواجه با مواد شیمیایی ترکیب می شود. این در حال است که پوکه معدنی از خواص معدنی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی می توان در آب نگهداری نمود.

پوکه معدنی از دوام بالایی برخوردار است و به همین دلیل در متریال اولیۀ مصالح ساختمانی به کار برده می شود. فروش پوکه معدنی در تهران توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد. بدین ترتیب صنایعی که نیازمند به حجم مقابل توجهی پوکه معدنی هستند، می توانند با کیفیت بالا محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. هم اکنون از طریق پوکه معدنی رضایی، می توانید با قیمت مناسب اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران نمائید. میزان کیفیت پوکه بر روی قیمت و همچنین ماندگاری این محصول تأثیر بگذارد.

      پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()