لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو را می توانید در داخل کشور می توانید تأمین نمائید. بیل مکانیکی یکی از کاربردی ترین ماشین های سنگینی است که جهت حفاری زمین مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مزایای این ماشین در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمان سازی بهره گرفته می شود. بدین ترتیب جهت حفاری و جا به جایی خاک می توان از مزایای بیل مکانیکی استفاده نمود. طراحی بیل مکانیکی به نحوی است که با استفاده بازوی مفصلی و باکت مخصوص، قادر به خاکبرداری عمیق بوده و بدین ترتیب می توان در تسریع نمودن برخی از عملیات ها از آن استفاده نمود. اگر با مشکل و نقص فنی برای چنین ماشین آلاتی رو به رو شدید، در صورت لزوم می توانید نسبت به  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو  از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین ولوو، کوماتسو و هیوندا فعالیت می کنند.

لیست انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو

در لیست لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو می توانید قطعاتی منجمله روتاری گروپ پمپ هیدرولیک، شارژ پمپ، پیستون هیدرولیک، بالانسر پمپ هیدرولیک، سیل کیت، کیت تعمیر جک استیک، کیت جک بالابر، اویل رینگ، کیت شیر کنترل، سوزن انژکتور، المنت پمپ انژکتور، بالانچر پمپ انژکتور، سیت پمپ انژکتور، ریپر، باکت، رولیک، ناخن های باکت، سرندی، فنر زنجیر سفت کن، پیچ کفشک، فیلتر هیدرولیک، خرطومی اگزوز، فیلتر روغن، فیلتر آب، فیلتر گازوئیل، اگزوز، پیستون موتور، رینگ موتور، سیت دود و هوا و ... را مشاهده نمائید.

با این تفاسیر، اگر با مشکل فنی و نقص در قسمت های مختلف بیل رو به رو شدید، می توانید نسبت به تعمیر و تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو هر چه سریع تر اقدام نمائید. بیل مکانیکی متشکل از قطعات متعددی است که هر کدام از آنها قسمت های مختلف این ماشین را تشکیل می دهند. بدین ترتیب سالم بودن قطعات نقش بسزایی در عملکرد بیل دارد و به همین دلیل جهت خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو  می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()