جهت خرید لاستیک های خارجی اورجینال منجمله لاستیک دانلوپ ژاپن می توانید به فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با سال ها فعالیت متوالی در حوزۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند با بررسی وضعیت بازار و حجم تقاضای مشتریان، در لیست محصولات پرفروش لاستیک سواری، امکان  خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک پیرلی را فراهم نمایند. محصولات شرکت دانلوپ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در سطح جهانی دارای متقاضیان بسیاری می باشد. چندین سال است که شرکت های بزرگ تولید کنندۀ لاستیک همچون کمپانی دانلوپ، با بهره گیری از ترکیبات خاص، موفق به افزودن مشخصه و ویژگی های خاص به لاستیک ها گردند. طی چنین فرایندهایی، توانسته اند موفق به تولید لاستیک های رادیال گردند که از طول عمر بیشتر و دوام بالا برخوردار می باشند.

سفارش اینترنتی لاستیک دانلوپ همراه با گارانتی

لاستیک دانلوپ رادیال را می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. متناسب با خودروهای مختلف می توانید مدل مناسبی از تایر دنلوپ را انتخاب نموده و تهیه فرمائید. معمولاً در صنعت تولید لاستیک های خودرو از دو روش پخت بهره گرفته می شود که می توان به پخت گوگردی و پراکسیدی اشاره نمود. هر کدام از روش های مذکور دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و باعث تمایز کیفیت لاستیک های تولید شده می گردد.

یکی از شاخص های مهم در انتخاب مدل لاستیک دانلوپ، بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر می باشد چون متناسب با مدل های مختلف خودرو، بایستی تایرهای مناسب تری خریداری شود. در واقع وزن لاستیک به ابعاد تایر بستگی دارد و متناسب با نوع کاربری که لاستیک دارد، تولید لاستیک در وزن های 6الی 80 کیوگرم صورت می پذیرد.

با این تفاسیر، در زمان  خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ بایستی میزان چسبندگی تایر، حداکثر سرعت و بار قابل تحمل تایر که بر روی آن درج می شوند، در نظر گرفته شوند. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی لاستیک های دانلوپ و خرید این محصول به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه کنید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()