امروزه صنعت تولید زغال متحول شده چون شاهد به کارگیری دستگاه های تولید زغال هستیم. در گذشته تنها با استفاده از چوب درختان، اقدام به تولید زغال می نمودند ولی در حال حاضر تولید کنندگان در این صنعت توانسته اند با بهره گیری از خاک اره، پوست گردو و همچنین پودر زغال موفق به تولید زغال فشرده در مدل های مختلف منجمله زغال سکه ای، زغال قلم، زغال حبه ای و سایر اشکال گردند. هم اکنون از طریق سالار سوز جنوب ، می توانید اقدام به خرید زغال سکه ای با بسته بندی کارتنی گردید. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز مشتریان قادر به عرضۀ زغال ایرانی و وارداتی می باشند.

شاخص ترین ویژگی زغال سکه ای

فاکتور مهم و اساسی که در خصوص انتخاب و خرید زغال سکه ای وجود دارد، بررسی سطح کیفیت زغال و داشتن تکه های منسجم زغال می باشد. هر چه انسجام بافت زغال بیشتر باشد، بدیهی است حین سوختن از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود. در این صورت خاکستر کمتری تولید می کند و به نحوی حرارت بیشتری را تولید می نماید. از مزایای زغال سکه ای بیشتر در مصارف استعمال دخانیات استقبال می شود چون راحت تر می توان آن را روشن نمود و زودتر از حرارت و گرمای آن استفاده کرد.

با توجه به تعدد مراکز تولید زغال، قیمت خرید زغال لیمو سکه ای بر اساس میزان کیفیت تکه های زغال تعیین می گردد. با این تفاسیر امکان خرید ذغال سکه ای ارزان و همچنین گران در بازار برای شما فراهم می باشد. البته سالار سوز جنوب با تضمین کیفیت بالا، امکان خرید زغال سکه ای ارزان را برای عموم مشتریان فراهم نموده است. ضمن آنکه امکان خرید هر گونه زغال مرغوب و درجه یک را به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای خریداران مهیا نموده اند. بدون محدودیت زمانی می توانید ثبت سفارش نموده و با قیمت مناسب انواع زغال لیمو، زغال لیمو سفره خانه ای، زغال سکه ای و ... را خریداری نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()