زغال قلم از جمله پرفروش ترین انواع زغال به شمار می رود که می توان جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده نمود. از روش های سنتی و صنعتی برای تولید زغال استفاده می نمایند و این مسئله باعث گردیده تا زغال لیمو قلمی با کیفیت های مختلف تولید و عرضه شوند. در روش های سنتی، به طور طبیعی از چوب درختان بهره گرفته می شود ولی در فرآیند تولید زغال لیمو قلم فشرده، از پودر زغال، خاک اره چوب و پوست گردو و بادام بهره گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید زغال های لیمو قلم با کیفیتی را خریداری نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب چند سال متوالی است که در زمینۀ فروش انواع زغال فعالیت می کنند و بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید با قیمت مناسب اقدام به خرید زغال لیمو قلم نمائید.

مهمترین ویژگی های زغال لیمو قلم با کیفیت

قیمت زغال لیمو قلمی بر اساس کیفیت و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب در سطح بازار می توانید عرضۀ زغال با قیمت های متفاوت را مشاهده نمائید. قطعاً شیوۀ تولید زغال لیمو قلم بر روی قیمت آن نیز تأثیرگذار خواهد بود. اگر در پی تأمین زغال برای پختن کباب و طباخی هستید، خرید زغال لیمو قلم را به شما پیشنهاد می دهیم چون از ابعاد و قطر بیشتر برخوردار است. در نتیجه تداوم حرارت بیشتر خواهد داشت و خاکستر کمتری را تولید می کند. اگر در پی تأمین زغال با کیفیت هستید که مدت زمان بیشتری از حرارت و گرمای آن استفاده نمائید، ذغال قلم بهترین گزینه محسوب می شود و هم اکنون می توانید از طریق سالار سوز جنوب، متناسب با میزان مصرفی که دارید، ثبت سفارش نمائید و زغال مورد نیاز خود را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب تأمین نمائید.

این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در زمینۀ فروش زغال لیمو قلمی  فعالیت می کنند و همواره زغال های درجه یک عرضه می نمایند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()