فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توان به برند، مدل و مشخصات فنی آن اشاره نمود. بیش از گذشته شاهد تنوع  فروش لاستیک با کیفیت در سطح بازار جهانی هستیم. بدین ترتیب اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در صدد برای تعویض لاستیک های خودرو می باشید، توصیه بر این داریم که بتوانید سطح آگاهی خود را نسبت به مشخصات فنی مدل های متنوع لاستیک افزایش دهید. در این صورت راحت تر می توانید از میان تنوع برند لاستیک های خودرو در بازار، انتخاب خود را داشته باشید. یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ فروش لاستیک، فروشگاه چرخ و یدک است که در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته اند محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

فروش لاستیک رادیال تمام فصل

در پی این اتفاق، مالکین خودرو مبتنی بر مدل اتومبیل و هزینه ای که بابت خرید لاستیک در نظر گرفته اند، می توانند بهترین محصول را خریداری نمایند. مبتنی بر موقعیتی که از اتومبیل خود استفاده می نمائید، بایستی مدل و مشخصات فنی لاستیک های آن را بررسی نموده و در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت. فروش لاستیک خارجی و ایرانی توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد و با مراجعه به چنین مجموعه هایی، با مشاورۀ رایگان راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

در لیست فروش لاستیک نکسن با دسته بندی لاستیک های تمام فصل، زمستانی و تابستانی رو به رو می شویم. در این صورت افراد راحت تر از گذشته می توانند انتخاب و خرید خود را انجام دهند. افرادی که به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی خودرو هستند، پس از مشورت با کارشناسان مراکز فروش لاستیک، می توانید تایرهای اورجینال و با کیفیتی را خریداری نمائید. ضمن آنکه با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک منجمله فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، راحت تر از گذشت، بدون محدودیت زمانی و مکانی قادر به انتخاب و خرید لاستیک خودرو خواهید بود.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 81
نمایش همه
علاقه مندی ها ()