ویدئو پروژکتور یکی دیگر از کاربردی ترین دستگاه های دیجیتالی به شمار می رود. در واقع به دلیل ویژگی و مشخصات فنی که این دستگاه دارد، به عنوان یک سیستم پخش کننده در اکثر محیط های آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر برای خرید ویدئو پروژکتور می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین دستگاه پروژکتور را سفارش دهید. میزان وضوح تصویر، سطح کنتراست، شدت روشنایی، نسبت تصویر، سایز پرده نمایشگر، میزان فاصلۀ دستگاه از پرده نمایشگر، سطح رزولوشن نمایشگر، نوع لامپ و لنز دستگاه، طول عمر لامپ، ابعاد و وزن از جمله موارد مهمی هستند که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و فروشنده دستگاه های ویدئو پروژکتور، قادر به مشاوره رایگان به مشتریان عزیز می باشند.

قیمت ویدئو پروژکتور پرتابل  

در انتخاب ویدئو پروژکتور بایستی به نکات متعددی توجه نمود چون تعدد مدل های این دستگاه در بازار بسیار است. لازم به ذکر است که قیمت ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 بر اساس مشخصات فنی و برند دستگاه تعیین می گردد. با این تفاسیر و اطلاع از چنین موضوعات مهمی، راحت تر می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور تصمیم بگیرید. متناسب با میزان روشنایی محیط و متراژ اتاق بایستی در انتخاب دستگاه پروجکشن دقت نمائید. در حال حاضر بیشتر افراد متقاضی خرید ویدئو پروژکتور پرتابل هستند چون جا به جایی چنین دستگاه هایی نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر است.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا ، دسترسی بیشتر و بدون محدودیت به تمامی محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت . پس از بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی و قیمت  ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت، راحت تر می توان نسبت به خرید این دستگاه تصمیم بگیرید. با انتخاب دستگاه مناسب، بدون دغدغه می توانید شرایط مناسبی را برای تماشای فیلم، سریال، بازی های کامپیوتری و غیره فراهم آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()