لاستیک دانلوپ از محصولاتی است که در کشور ژاپن تولید و به بازار عرضه می شود. فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد چون متناسب با خودروهای مختلف، بایستی لاستیک های استاندارد خریداری گردد. به عنوان مثال در لیست لاستیک های دانلوپ می توانید مدل های 225/45R18 با طرح گل SP، لاستیک دانلوپ با مشخصات 195/60R15 با طرح گل SP و ... را مشاهده نمائید. هر کدام از اعداد و حروف لاتین دارای معنا و مفهوم منحصر به فرد هستند. بدین ترتیب پیش از آنکه اقدام به خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری نمائید. می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک، اطلاعات جامعی نسبت به مشخصات فنی چنین محصولاتی کسب نمائید.

پارامترهای مؤثر در نوسان قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک به دلیل ارتباط مستقیم که میان اجزای خودرو و سطح جاده دارد، برای راننده حائز اهمیت می باشد. در نتیجه همواره به دنبال انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود هستند. توجه به جزئیات و بررسی مشخصات فنی از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند که پیش از خرید لاستیک دانلوپ بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. بدیهی است مدل لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل مشخصات فنی مندرج بر روی تایر برای خریدار حائز اهمیت می باشد.

قیمت  انواع لاستیک دانلوپ بر اساس پارمترهایی همچون قیمت روز ارز، سال تولید و مشخصات فنی تایر تعیین می گردد. متأسفانه با وضعیت اقتصادی که در داخل کشور با آن رو به رو هستیم، با نوسان قیمت تایر در بازار رو به رو می باشیم. در صورت تمایل به خرید لاستیک، می توانید به مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک از قیمت روز لاستیک های خارجی همچون لاستیک های دنلوپ مطلع گردید. در انتهای کار، پس از بررسی تمام جزئیات و مقایسۀ مدل و قیمت محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین قادر به خرید لاستیک دانلوپ خواهید بود.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()