میز تحریر کودک در طرح های متنوع به بازار عرضه می شود چون تولید کنندگان با خلاقیت توانسته اند با بهره گیری از شخصیت های کارتونی، طرح های متنوعی بر روی میز و صندلی بچسبانند. این چنین می توانید متناسب با جنسیت فرزندتان، میز تحریر کودک دخترانه و یا پسرانه انتخاب نمائید. در انتخاب و خرید میز تحریر کودک، تنها جنبۀ زیبایی آن مطرح نمی باشد، بلکه بایستی فاکتورهای مهم منجمله ابعاد میز و صندلی، کیفیت بدنه و راحتی محل نشیمنگاه صندلی را در نظر بگیرید. به عبارتی هنگام انتخاب میز تحریر کودک، فرزندتان بایستی احساس راحتی داشته باشد. فروشگاه بهسازان چوب با توجه به نوع کسب و کار خود، موفق به فروش میز تحریر کودک در طرح های متنوع گشته اند.

خرید میز تحریر ارزان و با کیفیت

صندلی و میز تحریر بایستی به نحوی ساخته شود که فرد هنگام نشستن بر روی صندلی، دید مستقیم و مسلط بر روی میز داشته باشد. به عبارتی فرد هنگام نوشتن تکالیف با قرار دادن دستان خود بر روی میز، احساس درد و خستگی نداشته باشد و احساس گردن درد برای فرزندتان رخ ندهد. در انتخاب صندلی میز تحریر کودک بایستی مدلی را انتخاب نمائید که قوس محدب فرم گودی کمر در آن رعایت شده باشد. در صورت صاف بودن پشتی صندلی، می بایست از بالشتک مخصوص پشت صندلی استفاده نمائید که این نقص را می تواند پوشش دهد. خرید تاب ریلکسی را از طریق سایت انجام دهید.

با توجه به سادگی کاربردی که میز تحریر کودک دارد، نکات مهم و اساسی در انتخاب این محصول وجود دارد که افراد بایستی توجه و دقت کافی نسبت به چنین مسائلی داشته باشند. در حال حاضر جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و شیک میز تحریر کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش تجهیزات و لوازم چوبی خانگی، انواع میز تحریر کودک را با طرح های جذاب و هیجان انگیز برای والدین فراهم نموده اند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()