قطعات بلدوزر کوماتسو توسط شرکت کوماتسو پارت به صورت اورجینال عرضه می شوند چون یکی دیگر از نمایندگان رسمی فروش قطعات ماشین آلات سنگین کوماتسو در داخل کشور به شمار می روند. همانطور که می دانید فروش قطعات بلدوزر کوماتسو ، مانند قطعات دیگری که در طراحی و ساخت سایر ماشین‌آلات سنگین به کار برده می شوند، برای اصلاح و تعمیر بلدوزر استفاده می گردد. طبقه بندی فروش قطعات بلدوزر کوماتسو شامل لوازم یدکی مختلفی مانند فیلترها، روغن ‌ها، تیغه‌ ها، دنده‌ ها، قطعات هیدرولیک، قطعات موتور و سایر قطعات مکانیکی و الکتریکی می شود.

نکات طلایی خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

هر قطعه یدکی برای بلدوزر کوماتسو به عنوان یک جزء از سیستم کامل ماشین عمل می ‌کند. به عنوان مثال، تیغه ‌ها برای حفاری و تسطیح زمین استفاده می ‌شود و فیلترها برای تصفیه روغن و سوخت و هوا استفاده می ‌شوند تا موتور و سایر قطعات سیستم به خوبی کار کنند. در نتیجه اگر با خرابی تیغه ها روبرو شدید، بایستی در اولیه فرصت نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کنید چون همانند روز اول توانایی انجام تسطیح جاده را ندارند. در نتیجه خرید قطعات بلدوزر کوماتسو و جایگزینی آن ها در درون ماشین سنگین یک کار ضروری به شمار می رود.

پس از خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، آنها توسط تعمیرکاران ماهر یا تکنسین ‌های مجاز نصب و تعمیر می ‌شوند تا بلدوزر با بهترین شرایط عملکرد خود را داشته باشند. تعویض به موقع قطعات بلدوزر کوماتسو می تواند از ورود صدمات بیشتر به دیگر قسمت های ماشین جلوگیری کند. لازم است که بدانید قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو اصل معمولاً بیشتر از نسخه‌ های کپی یا تقلبی می باشد، که البته ممکن است قطعات فیک را هم قیمت لوازم یدکی اورجینال به شما پیشنهاد دهند. اگر قیمت قطعات به طور چشمگیری پایین‌ تر از بازار عمومی است، این احتمال وجود دارد که تقلبی باشند. جهت اطمینان خاطر بیشتر و خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل با تضمین اصالت و قیمت مناسب می توانید به شرکت کوماتسو پارت مراجعه کنید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 33
نمایش همه
علاقه مندی ها ()