کپسول های آتش نشانی دارای مدت زمان اعتبار مشخص هستند که پس از به اتمام رسیدن آن ها، باید مجدداً فرایند شارژ کپسول صورت گیرد. با بازرسی دوره ای کپسول ها بایستی اطمینان حاصل کنید که همچنان دارای تاریخ اعتبار باشند، در غیر این صورت باید به دنبال دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی از مراکز معتبری همچون خدمات ایمنی آتش گریز تهران باشید. همانطور که می دانید، منقضی شدن اعتبار محتویات درون کپسول، می تواند عملکرد آن را خنثی و بی فایده کند. در نتیجه پیش از منقضی شدن اعتبار آن، هر چه زودتر نسبت به شارژ کپسول اقدام کنید چون زمان وقوع حادثه به هیچ عنوان مشخص نیست.

نکاتی درباره تعیین قیمت شارژ کپسول

قیمت شارژ کپسول آتشنشانی معمولاً بر اساس چند عامل اصل محاسبه می شود که شامل موارد زیر هستند:

  1. نوع و اندازه کپسول: قیمت شارژ کپسول وابسته به نوع و اندازه آن دارد. کپسول های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می‌ شوند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند.
  2. مقدار مواد و ترکیبات: قیمت شارژ کپسول بستگی به مقدار دی اکسید کربن و سایر محتویات درون کپسول دارد. مقدار عناصری که با یکدیگر ترکیب می شوند و محتویات اصلی کپسول را تشکیل می دهند، در فرایند شارژ کپسول حائز اهمیت است و نقش اساسی بر روی نحوه عملکرد صحیح آن خواهد داشت.
  3. هزینه خدمات تکنسین: در اکثر موارد، هزینه خدمات تکنسین نیز در هزینه نهایی شارژ کپسول اضافه می شود. این هزینه معمولاً بر اساس زمان و تخصص تکنسین تعیین می گردد.
  4. هزینه ‌های جانبی: هزینه‌ های جانبی مانند هزینه ‌های حمل و نقل، بسته‌بندی و سایر خدمات ممکن است به قیمت شارژ کپسول اضافه شوند.

در حالت کلی، قیمت شارژ کپسول آتشنشانی بستگی به موارد فوق و شرایط خاص هر فروشنده و تکنسین ممکن است متغیر باشد. بهتر است قبل از شارژ کپسول، قیمت و شرایط را با تکنسین یا فروشنده مورد نظر خود مطالعه و بررسی کنید. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و انجام شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()