پرسلان بر یکی دیگر از ابزارآلات ساختمانی به شمار می رود. همانطور که می دانید، جهت برش قطعات سرامیک، پرسلان، سنگ، مرمر و غیره نیاز به استفاده از دیسک های برش و همچنین دستگاه فرز است. البته از دستگاه CNC نیز برای برش استفاده می شود. کاربرد گسترده سرامیک پرسلان را می توانید در پروسه طراحی و ساخت انواع نما و کف مشاهده نمائید که البته از پرسلان برای ساختمان تجهیزات دیگر در صنایع مختلف استفاده می شود. جهت برش این قطعات، صنعت‌گران توانسته‌اند موفق به ساخت صفحه پرسلان بر گردند. فروشگاه ابزار مجید در لیست محصولات خود توانسته‌اند امکان خرید پرسلان بر را در ابعاد و برندهای متفاوت فراهم آورند.

خرید پرسلان بر با کیفیت

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، شرایط برای ساخت تجهیزات متنوع در صنعت ساختمان‌سازی مهیا شده است. در همین راستا، انواع پرسلان بر، سرامیک بر، سنگ بر، گرانیت بر و ... در ابعاد متفاوت طراحی شده‌اند تا بتوانند کیفیت کار برش و همچنین نصب این قطعات را بهبود ببخشند. هم اکنون متناسب با نیازی که در صنعت ساختمان‌سازی برای نصب پرسلان در طراحی نما و کف دارند، بر اساس میزان ضخامت آن ها می توانند اقدام به خرید صفحه پرسلان بر استاندارد و مناسب نمایند.

همواره با انتخاب صفحه پرسلان بر مناسب، کیفیت کار برش را می توان بهبود بخشید. لازم است که بدانید، مهمترین ویژگی های صفحه پرسلان بر عبارتند از:

  • داشتن استحکام بالا
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • داشتن طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر عوامل سایشی
  • مقاومت در برابر نفوذ رطوبت
  • استحکام در برابر شرایط محیطی
  • قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست

در همین راستا، دیسک پرسلان بر به دلیل داشتن لبه هایی با دانه های سایشی که در ترکیب آن می توان براده های الماس وجود دارد، فرآیند برش پرسلان را بدون لب پریدگی و با کیفیت بالا در مدت زمان اندک انجام داد. جهت استعلام انواع پرسلان بر و خرید صفحه پرسلان بر می توانید با کادر فروش ابزار مجید تماس بگیرید.

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()