لاستیک پراید بر اساس مدل های متفاوت این خودرو، می توان در سایزهای استاندارد منطبق بر تایرهای فابریک خودرو خریداری کرد. اگر در پی تعویض تایرهای قدیمی و خرید لاستیک پراید هستید، باید اطلاعات جامع نسبت به مفاهیم مشخصه های مندرج بر روی تایرهای خودرو کسب نمائید. جهت دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کادر فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

خرید لاستیک پراید مناسب

برخی از ویژگی هایی که بایستی هنگام خرید لاستیک پراید و هر خودروی دیگری در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • مقاومت در برابر سایش: این لاستیک ها از مواد با کیفیت بالا برای مقاومت در برابر سایش و استحکام در برابر خرابی استفاده می کنند.
  • عملکرد در دمای پایین: عمدتاً با انتخاب لاستیک های تمام فصل برای لاستیک پراید می تواند عملکرد مناسب در دماهای پایین و شرایط آب و هوایی معتدل را فراهم آورد.
  • تناسب بر اساس فصل استفاده: استفاده از لاستیک های مناسب برای فصل مورد نظر (تابستان، زمستان، تابشگر و ...) بسیار مهم است. لاستیک های زمستانی دارای طراحی و ویژگی‌های خاصی برای عملکرد بهتر در شرایط برف و یخ هستند.

به طور کلی، مناسب ترین سایزهای لاستیک پراید معمولاً در محدوده 13 تا 15 اینچ قرار می ‌گیرند. برای داشتن اطلاعات دقیقتر می توانید نگاهی به دفترچه راهنمای خودرو و یا مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک های فابریک پراید داشته باشید. در این صورت متناسب با نیاز و شرایط محیطی که در آن رانندگی می کنید، می توانید بهترین لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمائید. همانطور که می دانید، انتخاب لاستیک مناسب، می تواند به شما در بهبود عملکرد اتومبیلتان کمک کند. با توجه به موارد مهم این چنینی، قیمت لاستیک پراید مبتنی بر سایز، برند، سال تولید و دیگر مشخصات فنی آن تعیین می گردد. جهت اطلاع و مقایسه مشخصات فنی محصولات و قیمت لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()