نایلون استرچ را می توانید در سایزهای متفاوت به صورت رولی خریداری کنید. بیش از گذشته شاهد تولید و فروش نایلون استرچ هستیم چون صنایع مختلف به منظور بسته بندی اقلام مختلف، از قابلیت های این نوع پلاستیک استفاده می کنند.

شرکت دریا پلاستیک از جمله تولیدکنندگان مطرح در عرصه پلاستیک صنعتی به شمار می روند که قادر به تولید و فروش نایلون استرچ با ضخامت استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی مطابق با نیاز مشتریان می باشند. در نتیجه متناسب با موقعیت های گوناگون می توان از مزایای فیلم استرچ بهره گرفت.

مهمترین قابلیت های نایلون استرچ

نایلون استرچ (Stretch Film) دارای ویژگی های ظاهری خاصی است که آن را از سایر انواع نایلون صنعتی متمایز می کند. برخی از این قابلیت های آن عبارتند از:

  • شفافیت: فیلم استرچ معمولاً شفاف است، که این امر به کاربران امکان می دهد تا محتویات بسته بندی را مشاهده کنند و از شناسایی آسان کالاها اطمینان حاصل کنند.
  • چسبندگی: نایلون استرچ دارای خاصیت چسبندگی است که به آن اجازه می دهد به خود بچسبد و کالاها را به‌طور محکم در کنار هم نگه دارد. این خاصیت چسبندگی در دو طرف نایلون وجود دارد.
  • ضخامت متغیر: خرید نایلون استرچ صنعتی در ضخامت ‌های مختلف صورت می گیرد، که این امر به کاربران این امکان را می دهد تا بر اساس نیاز خود، بتوانند ایمنی بسته بندی کالاها را بهبود ببخشند.
  • مقاومت در برابر پارگی: نایلون استرچ صنعتی به دلیل ساختار خاص خود، دارای مقاومت خوبی در برابر پارگی و آسیب‌های فیزیکی است.

چنین قابلیت هایی باعث می شوند که نایلون استرچ صنعتی یک گزینه محبوب برای بسته بندی و محافظت از کالاها در صنایع مختلف محسوب گردد. در صورت لزوم به خرید نایلون استرچ ارزان با کیفیت بالا می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید و نیاز خود را منطبق بر لیست محصولات تأمین نمائید.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()