با توجه به نیازهای خاص هر کسب‌وکار یا مصرف‌کننده، انتخاب مدل مناسب از نایلون حبابدار می تواند تأثیر زیادی بر روی ایمنی و کیفیت بسته‌بندی داشته باشد. چرا که طراحی، تولید و فروش نایلون حبابدار در مدل های متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه جهت جابجایی کالا ها در ابعاد بزرگ ، استفاده از نایلون حبابدار با حباب های درشت کاربردی‌ تر است. این در حالی است که  خرید نایلون حبابدار سایز حباب ریز برای بسته بندی اقلام کوچک با حساسیت بالا گزینه مناسبی محسوب می شود. جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توان نسبت به انتخاب نوع نایلون حبابدار چاپدار، قیمت و سفارش‌دهی می توانید با کارشناسان فروش دریا پلاستیک مشورت نمائید.

ویژگی های شاخص نایلون حبابدار

نایلون حباب دار و نایلون استرچ هر دو از مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند، اما کاربردها و ویژگی های متفاوتی دارند. در زیر به تفاوت ‌های اصلی این دو نوع نایلون اشاره می کنیم :

  • نایلون حبابدار:
  • ساختار: نایلون حبابدار چاپدارشامل یک لایه پلاستیکی است که در آن حباب‌های هوایی وجود دارد. این حباب‌ها به عنوان عایق و محافظ عمل می کنند.
  • محافظت: به دلیل وجود حباب ‌ها، نایلون حبابدار ضربه گیر برای بسته‌بندی اشیاء شکننده و حساس بسیار مناسب است. حباب‌ ها ضربه ‌ها را جذب کرده و از آسیب دیدن کالا جلوگیری می کنند.
  • نایلون استرچ:
  • ساختار: نایلون استرچ (یا نایلون کششی) یک لایه نازک و انعطاف‌پذیر از پلاستیک است که قابلیت کشش بالایی دارد.
  • محافظت: این نوع نایلون بیشتر برای بسته‌بندی و محکم کردن کالاها استفاده می شود ، اما به اندازه نایلون حبابدار در برابر ضربه محافظت نمی کند.

به طور کلی، انتخاب بین نایلون حبابدار چاپدار و نایلون استرچ بستگی به نوع کالایی دارد که قرار است بسته‌بندی شود و سطح محافظتی که نیاز است. اگر هدف حفاظت از اشیاء شکننده باشد، نایلون حبابدار مناسب‌تر است؛ اما اگر هدف محکم کردن و بسته‌بندی عمومی باشد، نایلون استرچ گزینه بهتری خواهد بود.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()