سنسور القایی یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که می توان کاربرد آن را در تجهیزات الکترونیکی مشاهده نمائید. هدف از طراحی و فروش سنسور القایی ، کنترل دستگاه های الکتریکی می باشد تا بدین وسیله بتوان در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمود. برخی از انواع سنسور القایی عبارتند از:

  • سنسورهای مجاورت القایی (Inductive Proximity Sensors): این نوع سنسور القایی برای تشخیص و اندازه‌گیری فاصله به صورت غیر تماسی طراحی شده است و در برخی از صنایع مانند خودروسازی، رباتیک و خطوط تولید به کار می روند.
  • سنسورهای حرارت القایی (Inductive Temperature Sensors): این نوع سنسورها برای اندازه‌گیری دما در محیط‌ های مختلف شاهد به کارگیری این نوع سنسور القایی هستیم که می توان به صنایع پزشکی، خودروسازی، الکترونیک و ... اشاره کرد.

خرید سنسور القایی مناسب

جهت خرید سنسور القایی در برندهای معتبر می توانید به فروشگاه تهران اتوماسیون مراجعه نمائید که دارای سابقه طولانی در عرضه تجهیزات اتوماسیون صنعتی می باشند. هنگامی که می‌ خواهید یک سنسور القایی بخرید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع سنسور: ابتدا باید تعیین کنید که نوع سنسور القایی مورد نظر شما چه نوع است؛ مانند سنسور فشار، سنسور دما، سنسور نور و غیره.
  • دقت: دقت سنسور القایی بسیار مهم است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دقت سنسور مناسب برای نیازهای شما است.
  • محدوده اندازه‌گیری: محدوده اندازه‌گیری سنسور باید مناسب باشد و بتواند مقادیر مورد نظر شما را اندازه گیری کند.
  • رابط: مطمئن شوید که سنسور القایی دارای رابط مناسب برای اتصال به سیستم یا میکروکنترلر شما است.
  • قابلیت کالیبراسیون: برخی از انواع سنسور القایی قابلیت کالیبراسیون دارند که این امر می تواند به دقت اندازه‌گیری کمک کند.
  • قیمت: قیمت سنسور القایی نیز یک عامل مهم است، بنابراین قیمت آن را با کیفیت و ویژگی‌ های آن مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

با توجه به این موارد، می توانید سنسور القایی مناسب برای نیازهای خود را از طریق مجموعه تهران اتوماسیون با قیمت ارزان خریداری کنید.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()