اگر به دنبال افتتاح یک قنادی در سطح حرفه‌ای هستید تا محصولات با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهید. ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان می تواند شما را یک گام به این هدفتان برساند. هر دوره آموزشی ممکن است محتوای خاص خود را داشته باشد، اما این مباحث برای کسب و کار قنادی حرفه‌ای بسیار اساسی هستند. در عین حال پس از اتمام دوره های تخصصی شیرینی پزی با صدور مدرک بین المللی قنادی ، می توانید از مزایای آن برای رشد کسب و کار استفاده نمائید.

چه افرادی نیاز به صدور مدرک بین المللی قنادی دارند؟

دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی، شرایط بهتری را برای معرفی شما در این صنعت  مهیا می کند. این چنین بر حسب نیاز و استعداد خود در زمینه امور قنادی و حرفه شیرینی پزی، با شرکت در کلاس های کیک پزی می توانید با روش و انواع مختلف شیرینی و کیک پزی آشنا شوید. در حالت کلی، صدور مدرک بین المللی قنادی برای هر کسی که علاقه‌مند به یادگیری و توسعه مهارت ‌های قنادی است، قابل دسترسی می باشد و می تواند مفید باشد. افراد زیر می ‌توانند به عنوان یکی از گروه ‌های هدف برای دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی و قنادی شناخته شوند:

  • افراد علاقه‌مند به شغل قناد
  • هنرجویان آشپزی علاقه مند به شیرینی پزی
  • افراد حرفه‌ای قناد

بدیهی است، افرادی که قصد دارند یک کسب و کار قنادی راه اندازی کنند و نیاز به یادگیری مباحث مربوط به مدیریت، بازاریابی و تولید محصولات قنادی دارند می توانند به منظور رشد دانش خود در این حوزه، اقدام به شرکت در کلاس های شیرینی پزی نمایند. در نهایت نیز با مدرک بین المللی شیرینی پزی میزان اعتبار فعالیت خود را افزایش دهند. هر کسی که خواستار یادگیری و توسعه مهارت‌ های قنادی است، می‌ بایست به عنوان گروه هدف برای دریافت مدرک بین المللی قنادی با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرند.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()