همانطور که می دانید، قرص کلر معمولاً برای گندزدایی و از بین رفتن میکروب های موجود در آب، استخرها، سیستم ‌های تصفیه آب، صنایع شیمیایی و دیگر کاربردهای صنعتی به کار برده می ‌شود. همچنین در برخی موارد، خرید قرص کلر و پودر و افزودن آن به آب می ‌تواند به عنوان یک روش ضدعفونی برای تمیز کردن سطوح استفاده شود. محصولاتی که توسط شرکت جهان امید مهر آتنا عرضه می شوند، معمولاً با کیفیت بالا و اثربخش بوده و از استانداردهای بهداشتی و محیط زیست پیروی می‌ کنند. پیش از توجه به قیمت قرص کلر، پس از بررسی کیفیت محصولات در برندهای معتبر، در نهایت با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید قرص کلر آمریکایی و یا ایرانی تصمیم بگیرید.

درباره خرید قرص کلر آمریکایی

لازم است که بدانید قرص کلر استاندارد دارای پایداری بالا می باشد و در شرایط مختلف می توان نگهداری کرد، بنابراین مدت زمان استفاده از آن را محدود نمی‌ کند. خرید قرص کلر استاندارد باعث تغییر در رنگ یا بوی آب نمی ‌شود و به شما آب تمیز و بدون عوارض ناخواسته ارائه می دهد. برخی از ویژگی های شاخص قرص کلر با کیفیت عبارتند از:

  • پایداری
  • ضدالگو
  • حفظ کیفیت آب
  • محافظت از تجهیزات
  • عدم تغییر در رنگ و بو

به عنوان مثال، قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول قابل استفاده در استخرهای داخل و خارج از منزل است و مناسب برای همه نوع استخر و تانک محسوب می گردد. شرکت جهان امید مهر آتنا چندین دهه است که در زمینه واردات و فروش مواد اولیه و ترکیبات شیمیایی فعالیت می کنند و در همین راستا، امکان خرید قرص کلر آنزیم دار و بدون آنزیم را در برندهای معتبر و درصد خلوص متفاوت در دسترس صنایع مختلف قرار می دهند.

کارشناسان فروش این مجموعه معتبر همواره آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به مشتریان گرامی هستند تا صرف نظر از قیمت قرص کلر ، بتوانند چنین محصولاتی را با کیفیت بالا به صورت آنلاین تحویل دهند. 

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()