عملگرهای برقی آیوما از مهمترین قطعاتی است که توانسته تحولی بزرگ در اتوماسیون های صنعتی بوجود آورند. فروش عملگرهای برقی آیوما در مدل های متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند نسبت به خرید اکچویتور و عملگرهای برقی آیوما اقدام کنند. روش نصب، میزان ظرفیت تولید، محدوده ولتاژ، مقدار گشتاور کاری، اندازه پیستون، رنج تغییرات دمایی و ... تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که در زمان خرید عملگرهای برقی آیوما از سوی افراد بایستی در نظر گرفته شوند. گروه صنعتی برگزیدگان آیوما با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته‌اند موفق به فروش عملگر های برقی آیوما در دسته‌بندی متفاوت گردند.

فروش عملگرهای برقی آیوما

در نتیجه صنایع مختلف متناسب با نیاز خود، از قابلیت های مناسب ترین عملگرهای برقی آیوما استفاده می کنند. برخی از عملگرهای برقی آیوما عبارتند از:

  • عملگرهای برقی الکتریکی: این دسته از عملگرهای برقی، قابلیت کنترل عملکرد دستی و شیرآلات صنعتی از راه دور را دارند. از دیگر اسامی این نوع عملگر می توان به محرک برقی، شیرآلات الکتریکی و اکچویتورهای الکتریکی اشاره کرد.
  • عملگرهای برقی پنوماتیک: این مدل از عملگرهای برقی آیوما قابلیت استفاده از نیروی ناشی از تغییرات فشار هوا برای مصارف دلخواه را دارند.
  • عملگرهای برقی هیدرولیک: این نوع عملگر برقی با فشار دادن سیالاتی همچون آب یا روغن عمل می کنند. این نوع عملگرها قابلیت تولید انرژی یا نیرو به صورت خطی را دارند.

برخی از مصارف عمده عملگرهای برقی آیوما را می توانید در صنایع تولید مواد غذایی، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع آب و فاضلاب، کارخانجات فولاد، کارخانجات نساجی، صنعت تولید محصولات سفالی و ... مشاهده نمائید. در همین راستا، قیمت عملگرهای برقی آیوما را می توانید از طریق شرکت صنعتی AUMA استعلام بگیرید. پس از بررسی های فراوان می توانید با آسودگی خاطر نسبت به  خرید اکچویتور های برقی آیوما همراه با گارانتی اقدام نمائید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه ۵ واحد ۵۷۰ 

آدرس انبار تهران: تهران چهاردانگه ،شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی سهند ، بلوار چهارم ، سوله های آبی و سفید ، پلاک ۶/۶۰۷

تلفن تماس :  02133904298

09123019961 پوریا نظام

09124794693 بهنام بهلولی

09127932300 ابوالفضل نجیمی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()