فروش استرچ پالت بند به صاحبان مشاغل اجازه بسته بندی ایمن محصولات مختلف را می دهد. عمده کاربرد نایلون استرچ، در امور بسته بندی و جابجایی وسایل در محیط های کسب و کار می باشد. فروش استرچ پالت بند ارزان با ضخامت و ابعاد متفاوت، به صورت رولی صورت می گیرد که می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص، از آن ها برای امور بسته بندی کالاها بهره گرفت. از مواد پلی اتیلن سبک خطی در فرآیند تولید نایلون استرچ پالت بند استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی، پارگی و غیره داشته باشند. شرکت باران پلاست به عنوان یک تولیدکننده، با استفاده از مواد اولیه مرغوب همواره به دنبال تولید نایلون های با کیفیت و مرغوب مانند نایلون حبابدار برای عموم مشتریان خود می باشند.

مزیت فروش استرچ پالت بند

لازم است که بدانید، مهمترین تمایز فیلم استرچ نسبت به دیگر انواع نایلون موجود در بازار منجمله نایلون حبابدار، پلاستیک عریض و نایلون شیرینگ، خاصیت کشسانی بالای آن می باشد که کاربری این نوع پلاستیک را برای مصرف کنندگان گسترش داده است. هم اکنون بیشتر عرضه فروش استرچ پالت بند است که امکان بسته بندی کالاها همراه با پالت را در مدت زمان کوتاه فراهم می آورد و می توان در فضای نگهداری، انبارداری و همچنین هزینه های ناشی از خسارت حمل و نقل به میزان قابل توجهی کاست. برخی از مهمترین عوامل فروش استرچ پالت بند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و ماندگاری بالا: فیلم استرچ از دوام بالا برخوردار است و این مسئله موجب افزایش ماندگاری پلاستیک می گردد.
  • گستردگی کاربرد آن: همچنین شاهد گستردگی کاربرد فیلم استرچ در صنایع مختلف هستیم.
  • قابلیت انعطاف پذیری و چسبندگی: انعطاف پذیری و قابلیت چسبندگی آن، باعث استقبال از فروش استرچ پالت بند در سطح بازار می گردد.

جهت سفارش  خرید نایلون حبابدار و فیلم استرچ در ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید. پس از دریافت مشاوره تخصصی و لیست قیمت فروش استرچ پالت بند و نایلون حبابدار ، خرید خود را نهایی کنید.

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 37
نمایش همه
علاقه مندی ها ()