انواع مختلف پوکه معدنی (مانند پوکه بادامی، فندقی، و ...) قیمت های متفاوتی دارند. هر نوع برای کاربرد خاصی مناسب است و این موضوع بر قیمت آن ها تأثیر می گذارد. در همین راستا، قیمت خرید پوکه معدنی گردویی  متفاوت از قیمت پوکه معدنی نخودی و دیگر سایزهای موجود تعیین می گردد. مجموعه پوکه معدنی رضایی سال های متوالی است که در حوزه تأمین و فروش پوکه معدنی قروه در منطقه تهران فعالیت می کنند. این چنین صنایع مختلف بر حسب نیاز می توانند نسبت به خرید پوکه معدنی گردویی اقدام نمایند.

ویژگی های پوکه معدنی گردویی

عرضه پوکه معدنی گردویی در بازار به چندین شکل مختلف انجام می شود . در این قسمت به صورت مختصر به  مهم‌ترین روش های عرضه پوکه معدنی اشاره می کنیم. برخی از شرکت ها به صورت اختصاصی در زمینه تأمین پوکه معدنی گردویی و دیگر انواع آن فعالیت می کنند و می توانند پس از بررسی وضعیت بازار، با آسودگی خاطر محصول با کیفیت و مرغوب در دسترس صنایع مختلف قرار دهند. از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی گردویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام بالا در برابر شرایط محیطی
  • استحکام در مقابل حرارت بالا
  • داشتن ابعاد بزرگ
  • برخورداری از وزن اندک
  • داشتن بافت متخلخل

برخی از مراکز به عنوان واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان عمل می کنند و پوکه معدنی را از معادن خریداری کرده و سپس به فروشگاه ها یا پروژه های ساختمانی عرضه می کنند. در همین راستا، ممکن است شاهد تمایز قیمت پوکه معدنی گردویی باشیم. بنابراین مجریان پروژه های مختلف عمرانی، راهسازی، ساختمان سازی و غیره متناسب با حجم مصرفی که مد نظر قرار دارند می توانند نسبت به خرید پوکه معدنی گردویی با قیمت ارزان و بسته بندی کیسه ای از طریق مجموعه پوکه معدنی رضایی اقدام کنند.

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()