بیش از گذشته شاهد افزایش تنوع مدل و برندهای کفش ایمنی هستیم چون پیشرفت فناوری، شرایطی را بوجود آورده است که باعث می گردد کارفرمایان راحت‌‌تر از گذشته بتوانند تجهیزات ایمنی مناسب برای کارگران خود فراهم آورند. کفش ایمنی نگهبان در مدل های متفاوت به افراد این امکان را می دهد که بتوانند بر اساس وضعیت و آسیب های احتمالی که در محیط کار وجود دارد، بهترین محصول را خریداری کنند. فروشگاه رادین ایمن در زمینه فروش لوازم ایمنی فردی فعالیت دارند، در این راستا امکان خرید کفش ایمنی نگهبان اورجینال را برای عموم کارفرمایان و افراد مختلف فراهم می نمایند.

مشخصه های مهم کفش ایمنی نگهبان

داشتن جنس مقاوم، کفی ضد لغزش، سختی و مقاومت، عایق برق بودن، سبکی، رعایت ارگونومی استاندارد پا، داشتن قابلیت تنفس‌پذیری تنها برخی از مشخصه های بارز انواع کفش ایمنی نگهبان به شمار می رود. اگر خواستار خرید کفش ایمنی هستید، باید اطلاعات جامع نسبت به ویژگی و مشخصات ظاهری و ساختاری آن داشته باشید تا متناسب با نوع خطرات احتمالی بتوانید از اعضامی مهم بدن خود محافظت کنید. طراحی کفش ایمنی نگهبان به‌گونه‌ای است که قوزک پا نیز حفاظت شود و آسیب نبیند. این در حالی است که کفی کفش ایمنی استاندارد نیز باید دارای ویژگی جذب شوک باشد تا فشار ناشی از پیاده‌روی یا ایستادن طولانی‌مدت کاهش یابد.

استفاده از مواد تنفس‌پذیر برای جلوگیری از تعریق و افزایش راحتی در طول روز نیز از دیگر نشانه های کیفیت بالای انواع کفش ایمنی به شمار می رود. به طور کلی، کفش های ایمنی نگهبان سبک ساخته می شوند تا کاربر به راحتی بتواند در طول روز از آن ها استفاده کند. قبل از خرید کفش ایمنی ، توصیه می شود با دقت مشخصات هر مدل را مطالعه کرده و از استانداردهای مربوطه مطلع شوید. سپس با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید آنلاین کفش ایمنی نگهبان از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن اقدام نمائید.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()