صدور مدرک بین المللی قنادی موقعیت های بهتری در کسب و کار افراد علاقه‌مند به حرفه‌ی شیرینی پزی و کیک پزی فراهم می آورد. علاوه بر آنکه نتیجه کسب مدرک بین المللی شیرینی پزی، این است که هنرجو به تکنیک های جدید در این حرفه تسلط دارد. در این صورت، متناسب با نیاز و علاقه‌ای که افراد به این نوع کسب و کارها دارند، می توانند با شرکت در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان، از خدمات صدور مدرک بین المللی قنادی این مجموعه بهره‌مند گردند.

اقدامات لازم برای صدور مدرک بین المللی قنادی

هزینه صدور مدرک بین المللی قنادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که شما در یک برنامه آموزشی معتبر یا دوره آموزشی بین المللی قنادی شرکت نمایید، فرآیند صدور مدرک معمولاً پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره انجام می گیرد که عبارتند از:

  • طول دوره: طول دوره های قنادی ممکن است متفاوت باشد، معمولاً بین چند هفته تا چند ماه. بسته به برنامه آموزشی، ممکن است زمان مشخصی برای صدور مدرک بین المللی شیرینی پزی تعیین شده باشد.
  • ارزیابی پایان دوره: برخی از دوره ها ممکن است شامل امتحان یا پروژه عملی در پایان دوره باشند. پس از ارزیابی این موارد، اخذ مدرک بین المللی قنادی تسهیل می یابد.
  • مؤسسه آموزشی: مؤسسات آموزشی مختلف ممکن است سیاست های متفاوتی در زمینه صدور مدرک بین المللی شیرینی پزی داشته باشند. بعضی از آنها فوری مدرک را پس از پایان دوره اعطا می کنند، در حالی که دیگران ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشند.
  • مدارک مورد نیاز: قبل از صدور مدرک بین المللی شیرینی پزی ، ممکن است نیاز باشد که تمامی مدارک و الزامات مربوط به شرکت در دوره را تکمیل کنید.

بهتر است با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان که در آن ثبت نام کرده‌اید، تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری درباره زمانبندی صدور مدرک بین المللی قنادی را دریافت کنید. سپس راحت‌تر می توانید برای راه‌اندازی کسب و کار مرتبط برنامه‌ریزی کنید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()