کلاس های قنادی بهترین فرصت برای یادگیری تکنیک های جدید شیرینی پزی و کیک پزی را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. افرادی که علاقه‌مند به حرفه قنادی و مرتبط هستند، می توانند به منظور افزایش مهارت های خود، در دوره های تخصصی شیرینی پزی شرکت کنند. چندین سال است که آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان با در اختیار داشتن اساتید و مربیان حرفه ای، اقدام به برگزاری کلاس های قنادی منطبق بر جدیدترین فنون و تکنیک ها می نمایند.

برگزاری کلاس های قنادی برای بهبود مهارت های شیرینی پزی

همواره، گذراندن دوره های تخصصی شیرینی پزی و قنادی، به افراد این امکان را می دهد که با تنوع شیوه پخت و تزئین انواع شیرینی، کیک و دسر به سبک های سنتی و صنعتی آشنا شوند. شرکت در کلاس های قنادی مزایای متعددی دارد که می تواند به بهبود مهارت ها و افزایش دانش شما در این حوزه کمک کند.

کلاس های قنادی با آموزش تکنیک های خاص و حرفه‌ای شما را راهنمایی می کنند تا طرز تهیه انواع شیرینی و دسرها را به درستی یاد بگیرید. همچنین در دوره های تخصصی شیرینی پزی شما می توانید به طور عملی با مواد اولیه کار کنید. بدین ترتیب تجربه عملی به افزایش اعتماد به نفس و مهارت های شما کمک خواهد کرد. مشارکت در کلاس های قنادی، شما با انواع قند، شکلات و دیگر مواد اولیه آشنا می شوید و می آموزید چگونه بهترین ترکیبات را برای طعم و ظاهر بهتر انتخاب و یا خلق کنید.

به‌طور کلی، شرکت در کلاس های قنادی می تواند به شما مهارت های لازم برای موفقیت در این حرفه را بیاموزد و عشق شما به شیرینی پزی را تقویت کند. محیط آموزشی کلاس های قنادی، می تواند فضایی خلاقانه برای امتحان ایده های جدید و شخصی‌سازی دستورالعمل ها فراهم کند. برای آگاهی از هزینه شهریه ثبت نام در دوره های تخصصی شیرینی پزی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()