خرید لاستیک یک مقوله جدی است که برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. به دلیل تنوع مدل های خودرو و همچنین شرایط مختلف محیط رانندگی، افراد می بایست در انتخاب و خرید لاستیک توجه و دقت داشته باشند. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل‌تان برای مدت زمان طولانی می توانید رانندگی خوبی را در جاده های شهری و یا برون شهری تجربه کنید. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل داشتن سابقه‌ی طولانی در حوزه فروش لاستیک خودرو، بهتر می توانند شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنند.

بررسی مهمترین نکات خرید لاستیک

از جمله شاخص های مهم و اساسی در نکات خرید لاستیک ، مد نظر قرار دادن نوع ساختار تایر و همچنین تناسب سایز لاستیک با مدل خودرو است. شاخص هایی همچون پهنا، مقدار فاق و سایز رینگ موارد تعیین کننده سایز لاستیک محسوب می شوند. میزان سطح چسبندگی لاستیک نقش مهمی در خرید لاستیک تمام فصل، زمستانه و تابستانه دارد. چراکه مبتنی بر نیازی که دارید، می توانید از میان مدل های رادیال و بایاس، بهترین خرید لاستیک را انجام دهید.

خرید لاستیک ارزان منوط به داشتن کیفیت پایین نمی باشد چون امروزه شاهد افزایش تنوع برندهای خودرو در داخل کشور هستیم. در نتیجه از میان برندهای موجود، رانندگان متناسب با بودجه‌ای که برای این کار اختصاص داده‌اند می توانند تجربه بهترین خرید لاستیک ایرانی و یا خارجی را داشته باشند. مبتنی بر مدل اتومبیل سبک، نیمه سنگین و سنگین، در انتخاب لاستیک باید توجه نسبت به شاخص حداکثر بار تحمل آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی میزان تحمل تایر در برابر فشارهای سنگین دارد.

متناسب با شرایط رانندگی در جاده های هموار آسفالت و ناهموار خاکی، در خرید لاستیک خودرو توجه نمائید چون بر بهبود عملکرد خودرو و فرمان‌پذیری آن تأثیرگذار است. در صورت تمایل به دریافت راهنمایی تخصصی نسبت به بررسی فاکتورهای مهم در خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، مسابقه و غیره می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()